Bedankt voor je interesse in

NGF-handicapregistratie via de Heemskerkse Golfclub

Een goed initiatief! Met je handicap-54-registratie kan je namelijk gaan spelen om je handicaprating te verlagen en je golfspel meetbaar te verbeteren. Het is echter wel noodzakelijk om je handicap te registreren bij een club. Deze service bij wij, als Heemskerkse Golfclub, ook aan.

Hieronder de voordelen van handicapregistratie via onze club:

• NGF handicapregistratie via de Heemskerkse Golfclub
  • 4x 9 holes spelen tegen introductietarief op de 18 holes baan
  • Ontvangst maandelijks clubmagazine

Nog geen golfregelexamen behaald? Geen probleem. Dit kan je eenvoudig aanvragen en volgen via de Heemskerkse Golfclub. Meer informatie over het golfregelexamen of een handicaprating vind je via de onderstaande knop.

Inschrijfformulier handicapregistratie

Ondergetekende meldt zich hierbij aan voor handicapregistratie via de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. De kosten hiervan bedragen € 50,- per jaar. U krijgt per e-mail een factuur toegestuurd.

Indien je reeds een handicapregistratie hebt lopen via een andere club, ontvangen we ook graag een kopie/afbeelding van de digitale NGF pas.

De ingevulde gegevens worden gebruikt conform de privacy verklaring van de Heemskerkse Golfclub die je terug kunt vinden op onze website.

• Indien je reeds NGF-registratie hebt bij een andere club, is een opzegging noodzakelijk bij om de Heemskerkse te registreren.
  • Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.