Bedankt voor je interesse in ons

Businessclub lidmaatschap

Een goed initiatief! Een Businessclub lidmaatschap is namelijk een mooie kans om te golfen op onze mooie 18 holes baan en tegelijkertijd te netwerken binnen een gevarieerde groep ondernemers. En door de frequente uitwisselingen met de Businessclubs van de Houtrak en de Hoge Dijk zijn er in totaal meer dan 20 netwerkdagen en speelmogelijkheden.

Hieronder nog een keer de voordelen van een Businessclub lidmaatschap op een rij:

• Bedrijvencompetitie over 7 wedstrijden (18 holes)
  • 2 personen per bedrijf per keer
  • 13 extra uitwisselingen met Businessclub Houtrak (Halfweg) en de Hoge Dijk (Abcoude)
  • Lunchpakket voor alle deelnemers
  • Baan catering
  • Bittergarnituur na afloop
  • Prijsuitreiking
  • Greenfee kaarten voor de thuis wedstrijden indien de wedstrijd wordt afgelast en niet wordt ingehaald.
  • Vermelding van het logo op het businessclub bord
  • Vermelding op de website + smoelenboek Businessclub
  • De mogelijkheid om je bedrijf te pitchen binnen een gevarieerde groep ondernemers en bedrijven

Business Club

Inschrijfformulier

Aanmelden voor de Business Club van Heemskerkse Golfclub doe je door het onderstaande inschrijfformulier in te vullen. Geef hier ook aan of je al reeds lid bent van de Heemskerkse Golfclub. De kosten voor leden bedraagt in totaal €650,- excl. btw en voor niet-leden is dit €995,- excl. btw per jaar.

Neem voor vragen over het Business Club lidmaatschap contact op met onze manager Business Club en Sponsoring via businessclub@heemskerksegolfclub.nl.

• Alleen in te vullen als lid van de Heemskerkse Golfclub
  • MM slash DD slash JJJJ