Business & golf

Bedrijfsevenement

Bij de Heemskerkse Golfclub ontvangen we graag bedrijven en groepen om een mooie dag te bieden op onze golfbanen en/of clubgebouw. Wij zijn in de gelukkige situatie dat we een prachtige locatie hebben midden in het hart van Kennemerland. En daarbij een professionele golfschool, restaurant en clubhuis voorzien van presentatieruimte. Ideaal dus voor een bedrijfsuitje, brainstorm dag of andere opzet.

Business & Golf

Mogelijkheden

Hieronder een greep uit de mogelijkheden voor een bedrijfsevenement op de Heemskerkse Golfclub.

• Zaalhuur presentatieruimte
  • Diverse horeca arrangementen
  • Golfclinic, inclusief golfmaterialen
  • Golftoernooi Par 3
  • Golftoernooi 18 holes baan (beperkte beschikbaarheid, baanpermissie verplicht)

Interesse in één of een combinatie van bovenstaande mogelijkheden? Neem dan contact op met onze manager via manager@heemskerksegolfclub.nl. Bekijk hieronder ook voorbeelden van onze business & golf arrangementen.

Alleen zakelijk

Business arrangement

• Zaalhuur presentatieruimte 1/2 dagdelen
  • Gebruik presentatiemiddelen – flipover & draadloos presenteren via scherm
  • Onbeperkt koffie, thee & water in de zaal
  • Lunch bestaande uit een kop soep, jus d’orange, sandwiches met divers beleg (2 broodjes per persoon)
  • Kosten op aanvraag, afhankelijk van aantal deelnemers

Vraag naar de mogelijkheden en prijzen via het mailadres van de horeca manager: horeca@heemskerksegolfclub.nl.

Zakelijk en golf combineren

Golf arrangement

• Zaalhuur presentatieruimte 1/2 dagdelen
  • Gebruik presentatiemiddelen – flipover & draadloos presenteren via scherm
  • Onbeperkt koffie, thee & water in de zaal
  • Clinic Heemskerkse Golfschool tot 32 personen (voor beginnende golfers)
  • Kosten op aanvraag, afhankelijk van aantal deelnemers

Daarom kiezen voor

Business & Golf

• Een nieuwe omgeving brengt nieuwe ideeën
  • Midden in de natuur
  • Plezier combineren met zakelijk
  • Ons vernieuwde en ruime restaurant + terras
  • Draadloos presenteren met 75″ scherm
  • Heerlijk eten & drinken bij ‘de 19e’.
  • Mogelijkheid om te golfen
  • Professionele begeleiding Golfschool

Heerlijk natafelen

Bij Grand Cafe de 19e

Welkom bij onze horeca gelegenheid Grand Café de 19e. Een plek waar je heerlijk kunt nagenieten van de holes die je hebt gespeeld.

Met een vernieuwd restaurant, een terras met prachtig uitzicht over onze 18e hole en het met aandacht verzorgde eten en drinken van ‘de 19e’ ontbreekt het aan niets. Het restaurant is openbaar en vrij toegankelijk voor leden, bezoekers en groepen.

Vind ons

De Heemskerkse Golfclub