Leer ons kennen

Actieve ledenclub

Wij zijn een actieve ledenclub waar golfen op onze natuurrijke banen, samenkomen in ons clubhuis en jezelf thuis voelen erg belangrijk zijn. En tegelijkertijd zijn we een club waar innovatie hoog in het vaandel staat.

Het kloppend hart van onze club zijn de talloze vrijwilligers die dagelijks een bijdrage leveren aan het faciliteren van het zorgeloos genieten op en buiten de baan. Wedstrijden worden georganiseerd door onze wedstrijdcommissie, de voortgang in de baan wordt bewaakt door de marshallcommissie en het baan onderhoud wordt gecoördineerd door de baancommissie. Om maar een klein deel van de vrijwilligers te noemen die een belangrijke bijdrage leveren aan de club.

Naast het actieve clubleven biedt de Heemskerkse Golfclub uitdagende banen, ruime oefenfaciliteiten, een aantrekkelijke horeca gelegenheid en een innovatieve golfschool. Alles om ervoor te zorgen dat leden en gasten een geweldige golfervaring meemaken.

Zowel leden als gasten zijn bij de Heemskerkse Golfclub van harte welkom, waarbij leden altijd voorrang krijgen om een starttijd te reserveren.

Genieten midden in de natuur

18 holes & Par 3 golfbaan

Zowel beginnende als gevorderde golfers kunnen bij de Heemskerkse Golfclub terecht. In het hart van Kennemerland vind je onze Par 3 Weidelus en 18 holes golfbanen, die een verrassende rust uitstralen. Beide banen staan bekend om de lengte van de holes, de uitgebreide flora en fauna en de uitdagende hindernissen. Lees hier meer over onze banen.

Innovatief en persoonlijk

Heemskerkse Golfschool

De Heemskerkse Golfschool is een PGA Holland Erkende Golfschool, die staat voor innovatie, blessurevrij golfen en de filosofie dat ieder persoon een unieke benadering nodig heeft.

De Heemskerkse golfschool bestaat uit

• PGA Holland AAA-golfprofessional Rogier Kootker.
  • PGA Holland B-golfprofessional Bob ter Punt.
  • PGA Holland A-golfprofessional Cees Grijzenhout.
  • PGA Holland B-professional Jos Douwma.

Lees alles over onze Golfschool via de onderstaande knop.

Kosteloos oefenen

Overige faciliteiten

Onze oefenfaciliteiten zijn kosteloos te gebruiken voor leden en gasten. Deze bestaan uit een driving range met gras afslagplaatsen, chipping green, pitching green en een putting green.

Ons clubhuis en restaurant zijn toegankelijk voor een ieder die ons wil bezoeken en wil genieten van een hapje en een drankje. Ook bieden wij hier diverse mogelijkheden voor groepen en zakelijke doeleinden.

Even voorstellen

Onze medewerkers

Cees Grijzenhout
Algemeen manager & PGA Golfprofessional
Joost Bollen
Commerciele zaken
Lydia de Leur
Secretariaat en coordinatie receptie

Annemiek de Vries
Paul-Eric Oei
Gastheer
Ingrid Paardekooper Overman
Yvonne Pronk
Rogier Kootker
Headprofessional Heemskerkse Golfschool
Bob ter Punt
PGA Golfprofessional
Jos Douwma
PGA golfprofessional en jeugdcoach

Altijd op de hoogte van nieuws, acties & ontwikkelingen

Vul hier je e-mailadres in om maandelijks updates te ontvangen van onze club. Bij voorbaat dank voor je interesse!