Voor, tijdens of na het golfen

Brasserie de 19de

Brasserie de Negentiende is al jaren een begrip voor golfend Heemskerk. Maar ook als u geen golfer bent kunt u genieten van de prachtige natuur van de Heemskerkse Golfclub en de gastvrijheid van onze horeca.

Met veel passie serveren wij u een hapje en een drankje in onze brasserie of op het terras met uitzicht op de golfbaan. Van een heerlijke kop koffie tot een toegankelijk en gevarieerd diner!

Iets te vieren?

Wij bieden ruimte aan ca. 120 gasten in onze brasserie en zomers is ook ons prachtige terras, met het mooiste uitzicht van Noord-Holland, geopend. Daarnaast biedt ons petit restaurant ruimte aan 40 gasten.

Onze brasserie biedt vele mogelijkheden. Naast ontbijt, lunch en diner verzorgen wij ook buffetten, walking diners en baancateringen.

Ook voor uw zakelijke events staan onze vergaderlocaties voor u ter beschikking.

Neem voor de mogelijkheden contact op met negentiende@sjeff.nl  of vraag een medewerker.

Tot snel bij Brasserie de Negentiende!

Vind ons

De Heemskerkse Golfclub