Voor alle nieuwe Rory’s, Anne’s en Joost’s

Jeugdgolf bij de Heemskerkse!

Golf is een hartstikke gave sport. Je speelt het samen met anderen en het is een grote uitdaging voor jezelf. Het is geen makkelijk spelletje, maar je leert het snel en verleert het nooit. Bij de Heemskerkse ben je jeugdlid van je 8ste tot je 21ste, daarna ben je zelfs tot en met je 29ste nog junior lid!

De jeugd en ook junioren zijn voor onze club van groot belang. Het is immers de toekomst! Daarom investeren wij bij de Heemskerkse Golfclub veel in onze jeugd- en junior golfers.

Het jeugdlidmaatschap is daarom inclusief:

• 20+ golflessen per jaar
  • Golfregelexamen
  • Onbeperkt gebruik van de uitdagende Par3 baan
  • Onbeperkt gebruik van de 18 holes baan, bij het behalen van baanpermissie
  • Mogelijkheid tot deelname aan de landelijke NGF competitie voor spelers met handicap van 36 of lager
  • Automatische NGF handicapregistratie
  • Speciale toffe jeugdactiviteiten zoals zomerkamp, beachgolf en Sinterklaaswedstrijd
  • Deelname aan jeugdmaandbekers
  • Geen certificaat verplichting

Lees hieronder meer over jeugdgolf bij de Heemskerkse. Over de jeugdlessen, activiteiten en/of het aanmelden van jezelf of je kind.

Golf is te gek!

Onze jeugdactiviteiten

Eén van de leuke onderdelen van het jeugdlidmaatschap zijn de speciale activiteiten voor de jeugd. Denk hierbij bijvoorbeeld aan clubkampioenschappen, Sinterklaas golf, beach golf, een bezoek aan het KLM-open en zelfs Glow in the Dark golf. Hoe gaaf is dat?!

Het enige wat je zelf nog moet aanschaffen is je golfset en een paar schoenen. Verder organiseren wij alles voor je! Wil je eens kennismaken of een les proberen? Lees dan snel verder!

Spelenderwijs golf leren

Jeugdlessen

De jeugdlessen worden jaarlijks met veel enthousiasme door onze golf professionals verzorgd. Hierdoor krijg je het golfspel spelenderwijs steeds beter onder de knie!

Dit doen we door het golfspel spelenderwijs aan te leren. Hierdoor is het geschikt voor kinderen van 6 t/m 21 jaar!

Het lesprogramma en de activiteitenkalender van 2024 volgt spoedig! Houd deze pagina regelmatig in de gaten voor updates.

Lijkt dit je wat?

Proefles of direct inschrijven

Ben jij enthousiast geworden over golf? Of wil je kijken of je kind het ook leuk vind om te golfen?

Dan is het mogelijk om 1 of 2 gratis proeflessen te volgen. Hierdoor kan jij of jouw kind eens ervaren hoe het is om golfles te volgen. Een proefles aanvragen kan door een e-mail te sturen naar jos@heemskerksegolfclub.nl.

Direct inschrijven? Dat kan via de onderstaande knop.

Ontmoet onze

Golfprofessionals