Voor een groep vrienden, familie of golfgroepje

Groepsarrangementen

Voor groepen bieden wij diverse opties voor een leuke, actieve dag. Door onze faciliteiten & banen, de aanwezigheid van de Heemskerkse Golfschool en ons ruime restaurant is alles aanwezig om groepen te ontvangen. Hieronder een greep uit de mogelijkheden, waarbij maatwerk mogelijk is.

• Golfclinic van minimaal 2 uur
  • Groepsreservering Par 3 baan
  • Groepsreservering 18 holes baan (beperkte beschikbaarheid)
  • Diverse horeca arrangementen: maatwerk is mogelijk, ook in combinatie met golfclinics en groepsreserveringen op onze banen

Neem contact op voor meer informatie en beschikbaarheid via joost@heemskerksegolfclub.nl.

Nog weinig golfervaring?

Golfclinics

Een golfclinic is een leuke, leerzame optie voor een familie-, vrienden-, of bedrijfsuitje.

Onder begeleiding van onze golfprofessionals ga je gedurende 2 of 3 uur verschillende onderdelen van het golfspel oefenen. En bij een clinic van 3 uur ga je met je groep ook de Par 3 baan in om de oefening in de praktijk te brengen.

Een clinic tot 12 personen is al mogelijk vanaf €210,-! Dit is inclusief materiaal, ballen en instructie van onze golfprofessional.

Bel of mail met onze golfschool voor meer informatie over de mogelijkheden via 0639426802 of golfschool@heemskerksegolfclub.nl

Laagdrempelig en zonder baanpermissie

Groepsreservering Par 3 baan

Als er in je groep al wat ervaren golfers zitten is het een leuke activiteit om met een groep de Par 3 baan te gaan lopen. Een rondje van 9 holes lopen duurt ongeveer 1 tot 1,5 uur en aansluitend kan je heerlijk nagenieten in ons restaurant en/of op het terras uitkijkend over hole 18.

Er zijn diverse horeca arrangementen waar je gebruik van kunt maken en kunt combineren met een groepsreservering op de Par 3 baan. Informeer naar de beschikbaarheid en prijzen via joost@heemskerksegolfclub.nl.

Voor ervaren golfers

Groepsreservering 18 holes baan

Voor een groep ervaren golfers met baanpermissie is het mogelijk om een reservering te maken op onze 18 holes baan. Voor groepen groter dan 8 personen zijn er aantrekkelijke kortingen beschikbaar i.c.m. horeca arrangementen.

Informeer bij Joost Bollen naar de beschikbaarheid en prijzen via joost@heemskerksegolfclub.nl.

Voor of na het golfen

Horeca arrangementen

In ons restaurant, op de eerste verdieping van het clubhuis, vind je de 19de. Een volwaardig restaurant met een beknopte menukaart, gezellige sfeer en ruim terras uitkijkend over de 18e hole.

Hier hebben we volop ruimte om (grote) groepen te ontvangen en dit doen wij ook graag. Hiervoor zijn er diverse horeca arrangementen waar je als groep, tegen aantrekkelijke prijzen, gebruik van kunt maken.

Specifieke vragen en wensen over de horeca? Veel is mogelijk! Neem contact op met onze horeca via ralph@sjeff.nl of bel 0251-234773.

Vind ons

De Heemskerkse Golfclub