Bedankt voor je interesse in de

Themalessen

De Heemskerkse Golfschool biedt themalessen kort & lang spel aan. Dit houdt in:

• Een training van 2,5 klokuren met andere leden van uw niveau.
  • Een sterkte/zwakte analyse en advies op het onderdeel dat u die dag traint.
  • Tips en advies wat écht bij u past. Let op: dit kan voor de gehele groep anders zijn.
  • Mogelijkheden van handicap 54 t/m handicap 36, handicap 36 t/m handicap 18 en handicap 18 t/m een plus handicap.
  • De groepsgrootte is minimaal 4 en maximaal 6 personen per groep
  • Investering per 2,5 klokuren is maar €65,- per persoon

Je kunt je hieronder aanmelden voor één van de reeds ingeplande cursussen, waarin je wordt ingedeeld met andere cursusdeelnemers. Het is ook mogelijk om zelf een groep aan te dragen. Neem in dit geval contact op met onze head golfprofessional via golfschool@heemskerksegolfclub.nl.

Inschrijven themalessen

De themalessen worden ingedeeld in drie handicap categorieën. Klik op de handicap categorie welke voor u van toepassing is:

Na voldoende inschrijvingen per themadag ontvangt u een factuur. U kunt zich inschrijven door het inschrijfformulier in te vullen welke bij uw handicap hoort. Voor vragen; mail naar golfschool@heemskerksegolfclub.nl.