Jeugd lidmaatschap

Een goed initiatief! Met het jeugd lidmaatschap kan je niet alleen onbeperkt spelen op onze 18 holes en Par 3 baan, maar heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan golflessen, jeugdactiviteiten, wedstrijden en nog veel meer! Klik hier voor meer informatie over jeugdgolf bij de Heemskerkse Golfclub.

De voordelen van het jeugd lidmaatschap op een rijtje:

• 22 golflessen per jaar
  • Onbeperkt spelen op onze 18 holes Championship Course
  • Onbeperkt spelen op onze Weidelus Par 3 baan
  • Inclusief baanpermissie & golfregelexamen
  • Speciale jeugd activiteiten als zomerkamp, beachgolf en Sinterklaaswedstrijd
  • Deelname aan jeugdwedstrijden
  • Deelname aan clubkampioenschappen
  • Inclusief NGF registratie

Speciaal voor nieuwe jeugdleden:
Zijn er al familieleden lid van de Heemskerkse Golfclub? Dan krijg je voor maximaal 2 kalenderjaren nog eens 25% korting op het jeugdlidmaatschap.

Inschrijfformulier Jeugd lidmaatschap

Ondergetekende meldt zich aan voor het jeugd lidmaatschap van de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie/foto van je NGF pas toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook verzoeken wij je een pasfoto toe te voegen. Indien je onder de 18 jaar oud bent, verzoeken we de gegevens van je ouders ook door te geven.

• Heb je een (groot)ouder die lid is van de Heemskerkse?
  • Je kunt in jaarlijks (in één keer) of in termijnen betalen. Betaling ineens via factuur: € 325,- per jaar. Betaling in 12 termijnen via incasso: € 27,65 per maand. Je dient hiervoor een incasso overeenkomst in te vullen en te ondertekenen.