Junior lidmaatschap 25 t/m 29

Een goed initiatief! Met het junior lidmaatschap kan je niet alleen onbeperkt spelen op onze 18 holes en Par 3 baan, maar heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan golflessen. Dit doe je samen met de groep ‘young golfers’. Leuk om anderen te leren kennen en je golfspel te verbeteren. Bovendien kan je meedoen met de altijd gezellige Young Golfers Cup wedstrijden.

De voordelen op een rijtje:

• Onbeperkt spelen op onze 18 holes Championship Course
  • Onbeperkt spelen op onze uitdagende Weidelus Par 3 baan
  • Inclusief 8 golflessen in het zomerseizoen
  • Inclusief baanpermissie & golfregelexamen
  • Gasten introduceren tegen introductietarief
  • Mogelijkheid tot deelname landelijke NGF competitie
  • Inclusief NGF handicapregistratie
  • Deelname aan clubwedstrijden
  • Jaarlijks opzegbaar

Inschrijfformulier Junior lidmaatschap 25 t/m 29

Ondergetekende meldt zich hierbij aan voor het Junior lidmaatschap 25 t/m 29 van de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie/foto van je NGF pas toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook verzoeken wij je een pasfoto toe te voegen.

• Je kunt in jaarlijks (in één keer) of in termijnen betalen. Betaling ineens via factuur: € 970,- per jaar. Betaling in 12 maanden via incasso: € 82,45 per maand. Je dient hiervoor een incasso overeenkomst in te vullen en te ondertekenen.