Par 3 zomerabonnement

Een goed initiatief! Met ons Par 3 zomerabonnement kan je van 1 april t/m 30 september onbeperkt spelen op onze Par 3 baan. Ideaal als je golf net aan het ontdekken bent. Of als je echt een liefhebber bent van golfen met mooi weer.

Het aantal beschikbare Par 3 zomerabonnementen is beperkt, dus zorg dat je er snel bij bent!

De voordelen van het Par 3 zomerabonnement op een rij:

• Van 1 april t/m 30 september geldig
  • Onbeperkt spelen op onze Weidelus Par 3 baan
  • Deelname aan de gezellige Par 3 inloopcompetitie
  • Meerprijs handicapregistratie €40,-
  • Abonnement verloopt automatisch

Inschrijfformulier Par 3 zomerabonnement

Ondergetekende meldt zich hierbij aan voor het Par 3 zomerabonnement van de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie/foto van je NGF pas toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook verzoeken wij je een pasfoto toe te voegen.

• Betaling ineens via factuur of pin € 350,-.