Bedankt voor je interesse in ons

Proeflidmaatschap

Een goed initiatief! Iedereen die twee of meer keer per maand golft, is goedkoper uit met een lidmaatschap. Bovendien biedt dit je de mogelijk om meer dan 5 keer per jaar op onze 18 holes baan te spelen. En je kunt meedoen met alle activiteiten van de golfvereniging.

Voordat je ervoor kiest om senior lid te worden, kan je kiezen voor een proeflidmaatschap. Hiervoor is het niet nodig om een certificaat aan te schaffen. En je mag tot twee jaar lang proeflid zijn, voordat je kunt kiezen om senior lid te worden.

De voordelen op een rijtje:

• Onbeperkt speelrecht op onze 18 holes Championship Course
  • Onbeperkt speelrecht op onze Weidelus Par 3 baan
  • Inclusief NGF handicapregistratie
  • Gasten introduceren tegen introductietarief
  • Zeer voordelig spelen op 40+ andere banen in Nederland
  • Meedoen met alle clubwedstrijden & evenementen
  • Ontvangst maandelijks clubmagazine

Inschrijfformulier proeflidmaatschap

Ondergetekende meldt zich hierbij aan voor het Proeflidmaatschap van de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie van uw NGF pasje toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook vragen wij u een pasfoto van uzelf toe te voegen.

De ingevulde gegevens gaan gebruikt worden conform de privacy verklaring van de Heemskerkse Golfclub die je kunt vinden op onze website.

• Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.