Voordelig je golfspel verbeteren

Inlooplessen

De inlooplessen zijn groepslessen voor ieder niveau. Tijdens een inloop les wordt een specifiek onderdeel van het golfspel geoefend. Met een groep van maximaal 4 golfers (lid of geen lid) oefen je bijvoorbeeld de bunkerslag. Vanwege het specifieke onderdeel, kan je op ieder niveau gebruik maken van de inloop les. Je bepaalt zelf voor welk onderdeel je je inschrijft.

Deze laagdrempelige en voordelige manier van golfles nemen wordt tijdens meerdere periodes per jaar georganiseerd. De serie inlooplessen duren 10 weken. De eerstvolgende periode is:

• Periode 1: 1 april 2024 t/m 9 juni 2024

Hoe meer aanmeldingen, hoe meer lessen er kunnen worden ingepland. We streven ernaar om iedere dat lessen aan te kunnen bieden. Je kunt maximaal 2 lessen vooruit boeken zodat iedereen de mogelijkheid heeft om in te kunnen boeken.
De investering bedraagt in totaal €115,- voor één periode: 10 lessen van 30 minuten. Indien je binnen de aangegeven periode niet alle 10 de lessen hebt verbruikt, vervallen deze. Zorg dus dat je dit voorkomt!

Interesse?

Eenvoudig aanmelden

Ook meedoen met de inlooplessen? Aanmelden en inschrijven doe je eenvoudig zelf.

• Vul het aanmeldformulier hieronder in.
  • Wanneer het minimum aantal deelnemers is bereikt ontvangen jullie de factuur.
  • Ontvang binnen een paar dagen na het overmaken van de factuur de bevestiging dat je je kunt inschrijven. Hoe? Zie het handboek.

Neem bij vragen contact op met onze headprofessional via golfschool@heemskerksegolfclub.nl.

Deelnemen? Meld je aan!

Aanmeldformulier inlooplessen

Inlooplessen

Vul al je gegevens in om je aan te melden voor de inlooplessen

• Vul hier in of je wel of geen lid bent van de Heemskerkse Golfclub (18 holes of Par 3 lid).