Uitnodiging deelname proefperiode van de ‘persoonlijke golfassistent’
Het clubmanagement en bestuur van de HGC spannen zich primair in voor u – de leden.
Èn, om als club interessant te blijven voor nieuwe leden. Het doel is dan ook om te blijven ontwikkelen, te innoveren en waarde toe te voegen aan u als lid.
Ontzorgen is hierin een belangrijk speerpunt. Wij oriënteren ons op een digitale, persoonlijke golfassistent (‘HGC app’) om alle zaken rond een dag op de Heemskerkse te vergemakkelijken. Van reserveren tot aanmelden en van kostenbesparingen voor u tot beheer van uw vrienden. Vele zorgen en bezwaren van leden lossen we hiermee op.
U bent van harte welkom om een deel te nemen aan de test van deze ‘HGC app’. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De eerste tien reacties zullen meedoen – dus wees snel. U kunt zich aanmelden bij Patrick Rood (patrick.x.rood@gmail.com). De proefperiode start op 20 maart en eindigt 19 april.
De digitale banenboekjes zijn al klaar en zitten in de test app! Wij hebben de 18 holes en de PAR 3 banen professioneel in kaart laten brengen. Deze digitale banenboekjes zijn tot op de meter nauwkeurig, ook voor uw mobiel apparaat. Veel nauwkeuriger dan golf horloges en apps als Golfshot. Dus: beter, goedkoper en duurzamer.
Wat we met dit initiatief verstaan onder een directe, positieve impact op uw golfbeleving:
- Clubgevoel & communicatie: zie wie van uw vrienden heeft gereserveerd, reserveer verschillende slots voor en met uw vrienden, communiceer met elkaar via de app. En, nodig anderen uit!
- Kostenbesparing: geen noodzaak meer voor dure golfhorloges, apps, range finders, etc.
- Snelheid & gemak: reserveren en aanmelden via uw mobiel apparaat, of bij de (nog te plaatsen) aanmeldpalen bij holes 1 en 10.
- Plezier: Begeleiding van wedstrijden. Reserveer uw tafel in het restaurant, doe een bestelling bij de horeca, boek uw les, etc. Die stimuleert gebruik van horeca, de golfshool en shop.
- Nieuws: baanstatus, aankondigingen, etc. direct op uw mobiel.
- Duurzaamheid: banenboekjes en scorekaarten zijn digitaal en communiceren direct met golf.nl en WHS.
- Veiligheid: Een noodgeval melden met één druk op de knop. De Marshal komt direct naar de locatie (GPS) en de receptie kan direct eventuele hulpdiensten inschakelen.
Wij kijken ernaar uit om samen met u de proefperiode te bewandelen.
Beste groet,
Patrick Rood
Bestuurslid – IT & Digitalisering