Senior lidmaatschap

Een goed initiatief! Iedereen die twee of meer keer per maand golft, is goedkoper uit met een lidmaatschap. Bovendien biedt dit je de mogelijk om meer dan 5 keer per jaar op onze 18 holes baan te spelen. En kun je hierdoor meedoen met de vele clubactiviteiten.

Als senior lid ben je in het bezit van een certificaat. Hierdoor word je voor 1/1000 deel eigenaar van de golfbaan en heb je stemrecht tijdens onze Algemene Leden Vergadering.

Specificaties certificaat

• Om senior lid te worden dien je een certificaat aan te schaffen. Meer informatie over de aankoop van een certificaat vind je in de procedure tot aankoop certificaat.
  • Benieuwd naar de vraagprijzen van certificaathouders die geen lid meer zijn van de club? Bekijk dan snel de pagina vraagprijzen certificaten.
  • De jaarcontributie voor 2023 bedraagt €1300,-. Dit kan je ook in termijnen betalen.
  • Om in aanmerking te komen voor een senior lidmaatschap dien je minimaal in het bezit te zijn van een baanpermissie.
  • De certificeringsvoorwaarden vind je hier. Het aanbod van certificaten wordt aangeboden en georganiseerd door de Stichting Exploitatie Golfbaan IJmond Noord. De statuten van de stichting zijn terug te vinden de map documentatie binnen de ledenomgeving.

Alle voordelen op een rijtje

• Je wordt voor 1/1000 deel eigenaar van de golfbaan
  • Onbeperkt speelrecht op onze 18 holes Championship Course
  • Onbeperkt speelrecht op onze Weidelus Par 3 baan
  • Inclusief NGF handicapregistratie
  • Gasten introduceren tegen introductietarief
  • Zeer voordelig spelen op 40+ andere banen in Nederland
  • Meedoen met alle clubwedstrijden & evenementen

Inschrijfformulier Senior lidmaatschap

Ondergetekende meldt zich hierbij aan voor het Senior lidmaatschap van de Heemskerkse Golfclub. Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie van uw NGF pasje toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook vragen wij u een pasfoto van uzelf toe te voegen.

De ingevulde gegevens gaan gebruikt worden conform de privacy verklaring van de Heemskerkse Golfclub die je kunt vinden op onze website.

• Je kunt in jaarlijks (in één keer) of in 12 termijnen betalen. Betaling ineens via factuur (€1.300,-) per jaar. Bij automatische incasso wordt 12 x € 110,50 geïncasseerd; dit betreft de contributie inclusief incassokosten. Je dient hiervoor een incasso overeenkomst in te vullen en te ondertekenen.