Procedure tot

Aanschaf certificaat

Deze procedure is afgestemd o.b.v. de certificeringsvoorwaarden van de Stichting Exploitatie Golfbaan IJmond Noord.

Wat fijn dat je eraan denkt om senior lid van de Heemskerkse Golfclub te worden. Een goed initiatief! De term senior heeft overigens niets met je leeftijd te maken, maar zo wordt een lid van onze 18 holes baan statutair genoemd binnen onze vereniging. En bovendien word je met een certificaat voor 1/1000e deel eigenaar (economisch) van de golfbaan.

Hieronder vind je de procedure tot aanschaf van een certificaat. Dit is een voorwaarde om senior lid van de Heemskerkse Golfclub te worden.

• Als eerste lees je de certificeringsvoorwaarden door, zodat je volledig op de hoogte bent je rechten en plichten als certificaathouder.
  • Je bekijkt het actuele overzicht van de vraagprijzen van certificaathouders die geen lid meer zijn van de Heemskerkse Golfclub.
  • Je vervolgt de procedure door je interesse om een certificaat te kopen kenbaar te maken. Dit doe je door een e-mail te sturen naar certificatenstegijn@gmail.com inclusief vermelding van de prijs die je voor het certificaat wilt betalen.
  • Voor het vervolg verwijzen we graag naar de certificeringsvoorwaarden en procedure die door de Stichting Exploitatie Golfbaan IJmond Noord wordt gecoördineerd.

Ben je nog geen lid van onze 18 holes baan? Dan is het ook een optie om eerst aspirant lid te worden. Dit lidmaatschap heeft een duur van 1 jaar, waarin je kunt ervaren hoe het is om lid te zijn van de Heemskerkse Golfclub.

Indien je nog vragen hebt over de procedure tot aankoop van een certificaat staan we je graag te woord. Je kunt een vraag per e-mail sturen naar certificatenstegijn@gmail.com . We beantwoorden je vraag dan zo spoedig mogelijk.

Graag tot snel als senior lid van de Heemskerkse Golfclub!